20150910_170709http://ww2.lib.metu.edu.tr/gallery/lib/flowplayer.swf

Zihinsel bir dönüşüm süreci yaşamalı mıyız? Aslında dönüşmeliyiz dediğimiz şey, fabrika ayarlarımıza mı dönmek mi? İş süreçlerimizi kullanıcılarımızla gerçekleştirdiğimiz iletişim ve ilişki süreçleri ile besliyor muyuz? Hizmetlerimizin performansını ölçmek için en değerli veri kaynağımız olan kullanıcılarımızdan geribildirim alıyor muyuz? Hangi geribildirim alma tekniklerini kullanıyoruz? Bilgi danışmanlığının kullandığı enstrümanlar, bizim zaten mesleki kodlarımızda bulunmuyor mu? Kütüphaneciler sahip oldukları formasyon gereği zaten bilgi danışmanı değiller mi? Algılarımızı ve algılarımızın belirlediği iş süreçlerimizi bir gözden geçirelim mi? İçten dışa, dıştan içe baktığımızda neler görüyoruz?

Reklamlar